۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار
  • شناسه : 4881
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۴۷
  • 265 بازدید
  • ارسال توسط :
دعوت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس برای شرکت پرشور اصحاب فرهنگ و هنر در انتخابات

دعوت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس برای شرکت پرشور اصحاب فرهنگ و هنر در انتخابات

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با تاکید بر اهمیت حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، هنرمندان، اهالی فرهنگ و هنر و نیز اصحاب رسانه شهرستان فردیس را به شرکت در انتخابات دوم اسفند فراخواند.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان […]

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس با تاکید بر اهمیت حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، هنرمندان، اهالی فرهنگ و هنر و نیز اصحاب رسانه شهرستان فردیس را به شرکت در انتخابات دوم اسفند فراخواند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردیس؛ با اشاره به بیانات مهم و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی از جمله هنرمندان، اهالی فرهنگ و هنر و اصحاب رسانه در خلق شکوه دیگری از حضور در صحنه های انقلاب اسلامی نقش خطیر و مهمی در این انتخابات دارند.

حمیدرضا ولیزاده  افزود:همچنان که شرکت در انتخابات یک وظیفه است، گزینش خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است. مشارکت سیاسی که همواره نقش موثری در برقراری توسعه و ثبات سیاسی ایفا می ‌کند به عنوان یک ضرورت اجتناب‌ ناپذیر مورد توجه نظام اسلامی بوده که بارزترین نمود آن انتخابات است.

این‌جانب از همه اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان فردیس به عنوان پرچمداران ادب و اندیشه دعوت می‌کنم ضمن حضور پرشور در انتخابات وظیفه مهم خویش را در زمینه تقویت وحدت ایفا نمایند. انتخاب سرنوشت، حقی بدیهی است که تعیین کننده تحقق مطالبات عامه مردم خواهد بود و ان ‌شاءالله انتخاب درست و با مشارکت گسترده زمینه‌ساز توسعه روزافزون کشور خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*